Založ si blog

Ako vznikol vtip o Rómoch čo podporujú Hegera ?

Jednoducho. Dnes mi bol pri jesenných prácach v záhrade pomáhať jeden môj rómsky známy. Mám ho rád, lebo je nielen zabávač. ale aj vyznávač osobitého humoru.

Pri robote, naladený na túto nôtu sa ma spýtal, či viem, prečo Rómovia podporujú Hegerovu a Matovičovu vládu. Vedel som, že neuhádnem a tak som sa vzdal. „No to je jasné“ prezradil Róm. „Pretože Hegerova vláda je menšinová a Rómovia sa tešia, že konečne bude vládnuť v ich záujme,- v záujme rómskej menšiny“.

Usmial som sa tomuto vtipu. No v duchu som si spomenul na, tentokrát už reálnu podporu, akú malo pri posledných voľbách OlaNO v rómskych komunitách. A potom som v myšlienkach úplne preladil z humornej roviny a uvedomil som si, že vlastne v ostatnom čase, s rozvojom liberálnej „demokracie“ už u nás preberajú taktovku vlády všelijaké menšiny-nielen etnické a religiózne, ale aj somatické, sexuálne, záujmové, ino-kulturálne. Ktovie, či väčšinový heterosexuálny Slovák bez telesných handicapov, pochádzajúci z úplnej rodiny, mierne katolícky orientovaný a hovoriaci a spievajúci najmä po slovensky, – bude mať ešte na Slovensku šancu mať svoju, teda slovenskú tradične orientovanú vládu.

Nuž a to je všetko. Najprv humor a potom položartovno-polovážna úvaha. No a článok, v ktorom som to všetko spredmetnil som uverejnil. Dlho sa tu ale v dotyku s verejnosťou neohrial. Vraj je rasistický, sexistický, jednoducho fuj. Dali ho dolu.

Takže nielenže tu máme – a ak po voľbách vznikne liberálna koalícia Hlas+PS+SaS – aj ešte dlho budeme mať „vládu menšín“ . -ale my väčšina si o tom nebudeme môcť ani len trpko-úsmevne zažartovať. A dožijeme svoj život v jednom moróznom a urážlivom „údolí smútku“. Úprimnú sústrasť, priatelia.

O /ne/vylodení Červenej armády na Hokkaido

07.06.2024

O máločom sa na Slovensku vie tak málo, ako o vyloďovacích operáciách Červenej armády na Ďalekom východe-na Sachaline, na Kurilách a na Hokkaido. Blogovanie nie je platforma, aby sa o týchto aktivitách ČA na konci 2.sv.vojny písalo podrobnejšie. Preto tu a teraz poskytnem aspoň pár heslovitých informácií. ZSSR na základe prísľubu z Jalty /i keď v rozpore so [...]

O vylodení v Normandii nás učí už aj akási pani Holubová

06.06.2024

Keď už aj postaršia napudrovaná pani Holubová s bujnými do blond prefarbenými vlasmi dnes na ktorejsi z televízií mudrovala o vylodení Angloameričanov v Normandii, povedal som si, prečo by som aj ja neprispel so svojou trochou do studnice vedomostí pre našu najmladšiu generáciu. Vopred sa ospravedlňujem, -na rozdiel od pani Holubovej ja nie som odborník na diplomatický protokol [...]

Čo nové na ukrajinskom fronte ?

30.05.2024

Chvíľu som sa odmlčal, lebo Pravda začala o vývoji na ukrajinskom fronte prinášať celkom čerstvé a tu a tam aj vecné informácie, bez hrubého ideologického banderovského balastu a dezinformácií ukrajinskej tajnej služby /SBU-CIPsO/. V posledných 2-3 dňoch sa však zase začali množiť staré zlozvyky našich médií /vrátane Pravdy/ : robenie somára z komára, výmysly o [...]

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.

trikopce

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 462
Celková čítanosť: 2054383x
Priemerná čítanosť článkov: 4447x

Autor blogu

Kategórie