Mám rád ruské palacinky. Mám rád bliny.

21. februára 2023, trikopce, Nezaradené

S malinovým lekvárom a šlahačkou.

Ale chutné sú aj palacinky s rybami alebo s bravčovými oškvarkami.

Najviac mi chutia vo fašiangovom čase, v predpôstovom období , ktoré sa v pravosláví nazýva maslenica.

Nemôžem si pomôcť, ale je to tak.

Viem, že by mi mali chutiť hranolky s kečupom a bigmac. Viem, že sa patrí jesť rovnakú stravu, ako naši euroatlantickí spojenci. -No mne to nechutí.

Čo mám robiť, aby si pre mňa kvôli zakázanému jedálničku neprišla NAKA ? Páni liberáli z MVO a médií-vy ste najmúdrejší a najprogresívnejší. – Poraďte !

PS: Tento trochu absurdný článok je tretí v poradí na tému ruských fašiangov – tzv. maslenice. Dva články z dôvodov, o ktorých vie iba Pán Boh a Pán Soros mi včera zmazali. Nechali iba tento, posledný. Zatiaľ…Pokiaľ neprídu na to, o čom vlastne v skutočnosti je. – Pekný deň, priatelia.