O kriminalite Ukrajincov na Slovensku: U – krimi…

6. februára 2023, trikopce, Nezaradené

Nemám čas a ani chuť pátrať vo verejne dostupných informačných zdrojoch po údajoch o kriminalite medzi ukrajinskými migrantmi. A ak by som sa aj dačoho dopátral, je veľmi otázne, či by blog s takýmito údajmi z portálu nezmizol. Preto len niekoľko postrehov z posledných pár týždňov.

Ak by sa tejto témy chytil investigatívny novinár, iste by jeho článok bol podstatne dlhší a podložený presnejšími údajmi. Ja ale nie som investigatívny novinár. Som iba radový občan Slovenskej republiky. Daňový poplatník, z ktorého peňazí sa platí kadečo. Aj sociálna a finančná podpora pre ukrajinských migrantov a študentov. A mám aj rodinu, o ktorú sa starám a snažím sa urobiť všetko aj pokiaľ ide o jej bezpečný život.

-Veď viete, čo mám na mysli. Myslím si, že to isté čo si týchto veciach myslím ja, myslia si aj iní Slováci. Bolo by dobré, keby takéto myšlienky zohľadňovali aj kompetentné inštitúcie a orgány. Veď aj oni sú platení z našich daní. Nie z Bruselu. Z našich slovenských daní.