Pán správca – haló !

30. decembra 2022, trikopce, Nezaradené

Čítal som diskusiu k článku o poslednom prieskume verejnej mienky. Toľko oplzlostí od chronických trolov, od tých, ktorí sú na tunajších diskusiách známi ako obhajcovia súčasného režimu, som už dávno nečítal. Poslal som administrátorovi upozornenie na ich slovník. Iste som nebol sám, lebo sa na tom pozastavovali aj iní normálni diskutéri. Po pár hodinách som sa k článku vrátil a zistil som, že diskutéri, diskutujúci štýlom „zdochliak“, „skap“, a pod. bez zásahu administrátora veselo fungujú ďalej. – Je to zámer ? Chce byť Pravda stokou, v ktorej majú sebarealizačný priestor iba nevychovanci ? Alebo je to tak len preto, že si admin diskusie trochu zdriemol ?

Zaujímavé je ale to, že pokiaľ ide o články, v ktorých blogeri na nikoho nenadávajú a komentujú iba veci z verejných zdrojov, tam je admin aktívny až-až. Dvojitý meter ? Verím, že nie. – Asi iba náhoda.